• Gegarandeerd een
    scherpe prijs

  • 14 dagen niet-goed-
    geld-terug garantie

  • Veilig voor- of
    achteraf betalen.

Veelgestelde vragen

Bundol komt elke dag om middernacht (0.00 CET) met een nieuw product dat tegen een bijzonder scherpe prijs wordt aangeboden. Dit product staat precies 24 uur online en in deze 24 uur is het mogelijk om het product te kopen. Er is vooraf geen bepaald aantal kopers nodig om het tegen de scherpe prijs aan te bieden en er kan dus vanaf de eerste koper genoten worden van de scherpe prijs. Soms hebben we wel een x aantal kopers nodig, maar dan staat het er duidelijk bij vermeld.


Hoe kan ik jullie bereiken?
Je kunt contact met ons opnemen via: info@bundol.nl

Hoe kan ik Bundol aanbevelen aan mijn vrienden?
Als u een product ziet waarvan u denkt dat uw vrienden, kennissen, familieleden of collega’s het interessant vinden dan kunt u onder het product via Facebook, Hyves, Google+ & Twitter het aanbevelen aan iedereen in uw netwerk.

Hoe log ik in?
Om in te loggen is het belangrijk dat u zich aan heeft gemeld/geregistreerd, dit kan via de groene knop “registreer” rechtsboven op de homepage. Tevens is het mogelijk om via de gegevens waarmee u inlogt op Facebook, in te loggen op Bundol.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe log ik nu in?
Als u uw wachtwoord vergeten bent is het het beste als u rechtsboven op de homepage naar “mijn account” gaat, in het midden van de pagina ziet u staan “wachtwoord vergeten?”. Klik hierop en laat het mailadres achter waarmee u zichzelf in het verleden heeft geregistreerd. Als u bent ingeschreven voor de nieuwsbrief betekend dit niet automatisch dat u ook al volledig geregistreerd bent, wellicht moet u zich dus nog registreren!

Ik heb een vraag, hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn per mail bereikbaar via info@bundol.nl, wij streven ernaar om uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Waar kan ik de status van mijn aankoop zien?
Als u inlogt is het mogelijk om daar de status van uw bestelling te bekijken, mocht u hier vragen over hebben dan kunt u het beste uw vraag mailen naar info@bundol.nl.

Ik heb een deal gemist, kan ik dit product alsnog kopen?
De standaard looptijd van een deal op Bundol is 24 uur (van middernacht 0.00 CET tot 0.00 CET), als deze 24 uur voorbij is dan is het helaas niet meer mogelijk om het product via Bundol te kopen. Hou www.bundol.nl in de gaten of schrijf u in voor de dagelijkse email nieuwsbrief, er komen regelmatig vergelijkbare producten voorbij.

Wat doe ik als mijn product niet binnen de afgesproken termijn geleverd
is?

Nadat de 24 uur voorbij zijn plaatst Bundol het definitieve volume als bestelling bij de betreffende leverancier. Deze levert aan onze professionele logistieke dienstverlener die dit vervolgens zo snel als mogelijk zal ompakken naar de definitieve klantbestellingen. Afhankelijk van het product zal het dan per briefpost dan wel pakketpost verstuurd worden. Dit hele traject duurt gemiddeld circa 2 weken.

Wij hebben een automatische interface tussen onze logistieke dienstverlener en onze website. U kunt op onze website precies volgen wat de status van uw bestelling is. Mocht u desondanks nog vragen hebben, dan kunt u altijd een email sturen naar info@bundol.nl, en dan zoeken wij uit wat de status van uw bestelling is.

Kan ik de aankoop annuleren?
Wij plaatsen onze bestelling bij de leverancier in principe meteen na afloop van de 24 uurs aanbieding. Als u bijtijds een email verstuurd naar info@bundol.nl kunnen wij kijken in hoeverre de producten al besteld zijn. Mocht dit niet zo zijn dan kunnen we hiermee rekening houden in onze verdere bestelling en kunnen we het bedrag aan u terug overmaken (wij proberen dit dan binnen 5 werkdagen te doen). Mocht u de bestelling willen annuleren vergeet dan niet de volgende gegevens in de mail te zetten:
- Aanschafdatum van het product;
- Nummer van de bestelling (vermeld in de bevestigingsmail);

- Artikelnummer van het product (vermeld in bevestigingsmail);
- Merk en type van het product.

Daarnaast heeft u als consument het recht in het kader van de wet "Koop op Afstand" om de koop binnen 7 werkdagen te ontbinden (dit heet ook wel de bedenktijd). Deze bedenktijd begint één dag nadat u het product hebt gekregen. Uiteraard handelt Bundol.nl volledig volgens de regels van deze wet.

Wat moet ik doen als ik een product retour wil sturen?

Volgens de wet heeft u recht om een product binnen 7 werkdagen na ontvangst te retourneren. Neemt u daarvoor contact op met Bundol.nl via info@bundol.nl.  Dit geldt uiteraard ook voor eventuele beschadigingen etcetera. Vervolgens krijgt u van ons instructies om het product retour te sturen naar onze logistieke dienstverlener. Deze zal de geretourneerde zending controleren en na hun bevindingen zullen wij trachten om het betreffende geldbedrag binnen 5 werkdagen op uw bankrekening te retourneren.

Mag ik het artikel ook ruilen voor een ander artikel op Bundol?
Dit kan inderdaad!  U kunt een mail versturen naar info@bundol.nl, eventueel kunnen wij de order voor u annuleren en uw geld terugstorten, dit duurt echter wel een aantal werkdagen.

Wat doe ik als er een defect optreedt binnen de garantieperiode?
Maak dit per mail kenbaar aan Bundol via info@bundol.nl en wij laten u weten wat de geldende procedure bij het desbtreffende product is. Voeg de volgende gegevens in ieder geval toe aan de mail:
- Aanschafdatum van het product;
- Nummer van de bestelling (vermeld in de bevestigingsmail);
- Artikelnummer van het product (vermeld in bevestigingsmail);
- Merk en type van het product;
- Serienummer van het product;
- Uitgebreide omschrijving van het defect.